سوله سازی در کاشان

در مقاله سوله سازی در کاشان قرار است اصلاعاتی درباره سوله سازی، بهترین نوع سوله ای که می توان در کاشان ساخت هم از نظر استحکام و مقاومت و هم از لحاظ هزینه، اطلاعات در اختیار شما گذاشته شود همراه ما باشید تا بتوانید سوله ی مد نظر خود را با اصلاعاتی قوی انتخاب کنید.
سوله سازی در کاشان رونق خوبی دارد، در این شهرستان به دلیل صنعت فرش بافی و ریسندگی سوله های متفاوتی در ابعاد مختلف ساخته می شود، پس کاربری ها برای ساخت سوله در این منطقه باید تخصص و تجربه کافی را داشته باشند. معمولا سوله هایی که در کاشان ساخته می شوند از نوع سوله خرپایی می باشند، سوله های خرپایی که به آن ها سوله سبک هم می گویند امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است آن هم به دلیل مزیت هایی است که این سوله دارد. در ساخت این سوله از از کار آمد ترین مهندسین برای طراحی کمک گرفته شده و این مهندسین از مصرف بی رویه فولاد در ساخت این نوع سوله جلوگیری کرده اند و به همین دلیل وزن سوله خرپایی نسبت به نوع های دیگر سوله کمتر می باشد، با روی کار آمد این سوله دیگر کاربران سراغ سوله های تیرورقی نمی روند زیرا این سوله به دلیل استفاده زیاد از فولاد برای اسکلت سازه هزینه ی زیادی را در بر میگیرد.  

موقعیت مکانی کاشان - ساخت سوله در کاشان

موقعیت مکانی کاشان

هزینه سوله سازی در کاشان

در این جا قرار است درباره هزینه سوله سازی در کاشان صحبت کنیم. ابتدا باید شرایط آب و هوایی کاشان را در نظر بگیریم، معمولا کاشان آب و هوای گرمی دارد در این منطقه مثل مازندران از باراش مداوم باران خبری نیست پس سوله ای که در این جا ساخته می شود نیاز به فولاد با ضخامت بیشتر را ندارد و می دانیم که هرچه مقدار متریال مصرفی بیشتر باشد هزینه ساخت هم بالا می رود. هزینه اجرای سوله در کاشان اگر به روش خرپایی باشد نسبت به سوله ها از نوع دیگر بسیار پایین تر است و شما می توانید با مطالعه مقاله قیمت سوله از قیمت های حدودی آن مطلع شوید.
در مقاله سوله سازی در کاشان خوب است بدانید که امروزه تبلیغات زیادی درباره سوله های دست دوم می شود و ممکن است برای شما جالب باشد و توجه شما را جلب کند ولی باید که اصلا سراغ سوله ای با عنوان سوله دست دوم نروید در ساخت این سوله ها بجای متریال با کیفیت از ضایعات استفاده می کنند یا سوله های از پیش ساخته شده را در اختیار شما قرار می دهند که این موضوع به شدت به شما و کسب و کارتان ضرر می رساند چون احتمال تخریب شدن این سوله ها با توجه به چیزهایی که توضیح دادم بسیار بالا است و هزینه ای وحشت ناک را برای شما به وجود می آور، ما در رابطه با این موضوع در مقاله سوله دست دوم بسیار کامل توضیح دادیم وارد لینک که قرار گذاشته شده شوید و از آن استفاده کنید.

"سوله خرپایی - سوله سازی در شیراز

“سوله خرپایی

بهترین روش سوله سازی در کاشان

بهترین روش سوله سازی در کاشان ساخت سوله از نوع خرپایی می باشد. همانطور که در بالا توضیح دادیم کاشان به دلیل صنعتی که دارد از سوله های بزرگ با ابعاد و دهانه های  بزرگی استفاده می کنند. مهم ترین ابعاد در سوله هم طول ابعاد دهانه می باشد و بسیار مهم است. سوله های خرپایی تنها سوله هایی هستند که ابعاد دهانه را تا حدود ۹۰ متر بدون ستونی میانی تحمل می کنند آن هم به دلیل طراحی پیچیده و مهندسی شده ای است که دارد از مزیت های دیگر این سوله می توان به مقاومت و استحکام زیاد آن اشاره کرد. سقف سوله های خرپایی را می توان به شکل های متفاوتی درست کرد، بیشتر سوله ها سقفشان قوسی است ولی از سقف های هشتی شکل هم می توان استفاده کرد و دیده شده سوله سازی در کاشان بیشتر از سقف های قوسی استفاده می کنند. بیشتر اجزای سوله سبک را در کارگاه ها و کارخانه ها درست می کنند و سپس به محل نصب سازه منتقل می کنند و با استفاده از پیچ و مهره به یک دیگر متصل می کنند به همین دلیل این سوله ها قابلیت جابجایی دارند چون اجزای آن ها به یک دیگر مونتاژ می شود و سوله سازی در کاشان برای جا به جایی به راحتی می توان آن ها را دمونتاژ کرد و جابه جا کرد. از سوله های خرپایی در بسیاری از کاربری ها استفاده می شود مثل( ساخت سوله گاوداری، ساخت سوله دامداری گوسفندی، سوله های ورزشی) برای مطالعه درباره ی هریک روی آن کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست